Webové aplikace

Vyberte si z našich hotových řešení, nebo nám sdělte své požadavky a my vytvoříme aplikaci přesně podle Vašich potřeb, ať se jedná o interaktivní nebo plně automatický program.

Vytvoříme pro vás systém k ukládání, poskytování a snadnou manipulaci s daty nebo informacemi. Tento Vám uspoří čas, sníží náklady a postará se o kontrolu opravnění při přístupu k těmto záznamům. (kartotéka, telefoní seznam, účetnictví, záznamy, dokumentace, interní zpravodajství ad.)


Elektronický obchod

Podnikáte a chcete zvýšit svůj prodej? Nebo uvažujete, že začnete podnikat, a máte strach otevřít kamennou provozovnu kvůli vysokým nákladům? Máme pro Vás řešení - zhotovíme Vám internetový obchod na míru, díky kterému budete moci jednoduše nabídnout své zboží.

Nabízíme hned několik možností realizace – od jednoduchých internetových obchodů, které lze přidat do Vaší již existující webové prezentace až po kompletní servis pro Vaši nově vznikající společnost. Při objednávce kompletního servisu se po osobní konzultaci začne zhotovením logotypu na míru, vytvoří se design, nejen webu a internetového obchodu ale i celková prezentace Vaší společnosti na veřejnosti. Poskytneme také publikační služby a z dodaných materiálů za Vás vybereme to co bude Vaše zákazníky zajímat nejvíce. Aby byly naše služby kompletní a Vaše pohodlí maximální, je také možné si objednat finální naplnění Vašeho nově vzniklého obchodu jednotlivými položkami na prodej.

Základní modul internetového obchodu je rozšířením modulu webové prezentace. Pokud máte zájem o vložení modulu do Vaší již existující webové prezentace, kontaktujte nás prosím pro přesnou cenovou nabídku.

Základní modul obsahuje:
  • konzultace s klientem – zvolení atributů obchodu dle typu zboží
  • Naprogramování funkcí obchodu v rozsahu:
    • jednotlivé kategorie produktů a možnost produktů ve více kategoriích
    • dostupnost produktů
    • účet administrace
    • registrace zákazníků
    • kontrola stavu objednávky na zákaznickém účtu
    • správa objednávek
    • košík
    • objednávkový formulář
    • automatické vygenerování faktury k tisku
    • nasazení obchodu do provozu




Redakční systém

Základní redakční systém slouží především k zjednodušení přidávání či k úpravě obsahu webové prezentace a to bez znalosti programování. Je k tomu potřeba jen přístup k internetu a prohlížeč (Mozilla, Opera, Explorer,...) a budete si moci upravovat informace z jakékoliv místa na světě pomocí jednoduchého webového rozhraní.

Díky redakčnímu systému mohou také vzniknout interaktivní stránky pro skupiny lidí, firmy či organizace, kdy mohou jednotliví uživatelé přidávat obsah formou článků, komunikovat pomocí chatu v interní sekci webu či zadávat přes web úkoly svým kolegům. Samozřejmostí takového systému je i hierarchie kdy si jako správce můžete určit kdo bude mít jaká práva a možnosti v rámci fungování v celém systému.

Základní modul redakčního systému je možno objednat pouze v kombinaci s modulem – Webová prezentace.

Základní modul obsahuje:
  • kalendář akcí
  • rubriky
  • interní uživatelské rozhraní
  • správa textového obsahu
  • správa fotogalerií
  • možnost hromadného odesílání mailů všem uživatelům